Saturday, May 29, 2010

Selamat bercuti untuk warga SMSFX

Peperiksaaan Pertengahan Tahun bagi sesi 2010 baru saja berakhir, riak-riak gembira di wajah murid-murid jelas kelihatan setelah tamat sesi terakhir peperiksaan pada Khamis 27 Mei. Namun ada juga yang terus tidak senang duduk memikirkan result yang bakal terima, tapi ada juga yang langsung tidak ambil kisah tentang keputusan peperiksaan mereka. Apa yang berlegar dan bermain difikiran mereka adalah apa yang akan dilakukan dalam cuti panjang ini.

Walaupun cuti telah bermula, guru-guru sebenarnya tetap tidak bercuti sepenuhnya. Masih ada tugasan yang perlu diselesaikan. Murid-murid bergembira bercuti, namun guru masih perlu menanda dan memeriksa kertas jawapan anak-anak muridnya. Begitulah pengorbanan seorang guru.

Apa-apa pun, selamat bercuti untuk semua warga SMSFX. Isikanlah cuti ini dengan aktiviti-aktiviti yang berfaedah dan merehatkan minda. Bagi murid-murid, walaupun bercuti pelajaran jangan dilupakan 100%, lakukan latihan dan ulangkaji dengan kadar yang sesuai. Dan bagi warga guru, gunakan kesempatan bercuti untuk merehatkan minda dan mengeratkan hubungan kekeluargaan masing-masing. Selamat bercuti, jaga kesihatan, jaga keselamatan......jumpa di sesi yang akan datang, 21 jun 2010.

2 comments:

ohmywtf said...

happy holiday! :-)

Anonymous said...

#navbar-iframe { display:block }

tukar ke {display:none}

baru cantik sikit..
yg pyzam.com apa buli buat, copyright..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails